سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درد دل (یکشنبه 88/6/22 ساعت 3:52 عصر)
خدایا !
من همانم که در خلوت از تو حیا نکردم و در آشکار نیز مراقب فرمانت نبودم
من آنم که وقتی مژده گناهی را شنیدم، شتابان به سوی آن رفتم
تو مهلتم دادی، توجه نکردم
تو پرده پوشی کردی، حیا نکردم، با آنکه میدانستم از همه چیزم خبر داری

ولی با تمام این حرفها، خدایا !
با بردباریت مهلتم دادی و گناهانم را پوشاندی و مرا عقوبت نکردی

گویی که گناهانم را از یاد برده ای و از کیفرم در گذشته ای..
از این بالاتر، گویا تو از من شرم داری...

ولی خدایا !
این را هم خودت میدانی که وقتی گناه میکردم، اعتقاد نداشتم که تو خدای من نیستی
و میدانستی که قصد لجبازی با تو ندارم
گناه من، ناشی از غلبه هوای نفسم بود

پس خدایا !
مرا به حال خودم رها نکن
چون با وجود تمام این گناهان، خودت میدانی که دوستت دارم »

 





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 18
    کل بازدیدها: 22034 بازدید
  • درباره من
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لوگوی دوستان من
  •